make it work
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Het hotel in Florida.

+2
Robert
Lily
6 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:09 am

(Tegen mij toch he ? XD)


Aiden werd weer wakker uit zijn dagdroom. "Euh, hallo." Uit beleefdheid ging wat wat rechter zitten in zijn zeteltje. Kende hij haar ? Natuurlijk kende hij haar ! Het was Lily Ferra ! Haha yeey, zijn eerste gesprek met een échte celeb.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Lily Sun May 24, 2009 8:14 am

'Heb je er zin in?' zei ze lachend. Ze was benieuwd hoe hij acteerde, want dat had ze nog niet veel gezien. Even kort bij de audities, maar dat was dan ook écht kort.
Lily
Lily
Admin

Posts : 18
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:16 am

"Zéker." Antwoordde Aiden. Hij kon eigenlijk ook echt niet wachten om ermee te beginnen. Dit was zijn droom, die nu uit kwam. Je zou voor minder niet kunnen wachten toch ?
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Lily Sun May 24, 2009 8:18 am

'Mooi,' zei ze en ze glimlachte even. 'Had je vóor deze film al vaker auditie gedaan voor rollen and stuff?' vroeg ze nieuwsgierig.
Lily
Lily
Admin

Posts : 18
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:27 am

Aiden knikte. "Ja. Ik doe al audities sinds ik 16 ben. Maar het werd telkens niks." Hij vouwde zijn handen in elkaar en keek er naar. Wat was hij blij dat hij het niet meteen had opgegeven. Hijhad het er soms wel moeilijk mee gehad, telkens die afwijzing. Maar nu was hij blij dat hij toch nog verder gegaan was.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Lily Sun May 24, 2009 8:39 am

'Misschien breek je wel door met deze rol.' zei ze en ze haalde even lachend haar wenkbrauwen op. 'Zit je op een theaterschool ofzo?'
Lily
Lily
Admin

Posts : 18
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:41 am

"Dat hoop ik wel ! Maar het is allesinds wel een begin. Of ik nu doorbreek of niet." Aiden glimlachte. Tot nu toe ging het best goed, toch ? "Nee, een gewone school."
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:12 am

Robert stond op en haalde zijn sleutel op. Hij kreeg een suite, zoals hij verwacht had. Duh. Hij liep naar de lift en stapte er in. Een paar verdiepingen later was hij boven, en hij zocht zijn kamer.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  London Sun May 24, 2009 9:17 am

Met haar net niet te grote zonnebril op, haar haren vlug opgestoken en haar mobiel in haar hand om nog snel wat te sms'en liep London, met iemand die haar koffer droeg achter zich aan, het hotel binnen. Door het felle licht dat opeens verdween had ze even moeite met alles te zien maar al snel wende het weer en zette ze haar zonnebril op haar hoofd. Daarna drukte ze op verzenden en stopte ze ook haar mobiel weg. Well.. Tot nu toe had ze niet echt mensen herkend.. Op Lily na dan. Maar die sprak ze liever niet. Snel liep ze naar de balie toe en vroeg ze om haar sleutel. Haar naam hoefde ze niet eens te zeggen.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:19 am

Robert liep de mainhall weer binnen, en zag daar niemand minder dan London, een actrice waar hij wel vaker mee had gewerkt."London, honey!" hij liep naar haar toe en gaf haar drie luchtzoenen."Fijn dat je gearriveerd bent!"
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  London Sun May 24, 2009 9:23 am

London keek even verbaasd op toen ze haar naam hoorde, maar dat duurde niet lang. De stem herkende ze al snel en ook degene die hem toebehoorde. 'Robert!' zei ze blij, waarna ze snel de sleutel aanpakte van de vrouw achter de balie en richt Robert liep, de kofferdrager achter haar aan hupsend. 'How are you?' vroeg ze, haar stem nog steeds even blij.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Aiden Sun May 24, 2009 9:24 am

Aiden besloot om nu ook maar naar zijn kamer te gaan. Hij nam afscheid van Lily en liep naar de balie. "Aiden Jackson." Zei hij tegen de vrouw. Hij wachtte geduldig terwijl ze zijn naam in haar computer zocht. "Oh, ja hier. Kamer 111, asjeblieft. Prettig verblijf." Aiden bedankte de vrouw en liep richting de lift.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:25 am

"I'm fine, darling! And how are you? Ik hoorde dat je na deze film al weer direct een andere kreeg? Of zijn dat slechts de laatste roddels?" Hij grijnsde terwijl hij met haar mee liep.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  London Sun May 24, 2009 9:30 am

'Fine, too!' antwoordde London. 'Roddels..' London rolde met haar ogen. 'Volgens de roddels was ik al zo'n beetje 5 keer dood,' zei ze toen. 'Maar goed, ik weet nog niks van een nieuwe film dus dan zal het wel niet kloppen.' Ze drukte op het knopje van de lift en wachtte tot die openging.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:34 am

"Stephen Spielburg wou je vast vragen, maar is het vergeten en vertelde het de pers iets te vroeg." Robert grijnsde en liet zijn handen losjes in zijn zakken hangen."Tsjah, roddels.. Volgens de roddels is mijn relatie met Orlando Bloom al 10 keer uitgegaan - en dan kun je na gaan dat we geen relatie hebben en hij niet eens homo is!" Hij glimlachte.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  London Sun May 24, 2009 9:37 am

London schoot even in de lach. 'Vast wel. Als ik thuiskom heb ik zo'n 3000 verzoeken zeker?' Ze grinnikte en drukte op een van de knopjes in de lift. 'Orlando, mhh? En weet hij dat zelf ook?' vroeg ze grijnzend.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:42 am

"Als hij de glamour bladen leest - ja, dan weet hij het. Ga er maar van uit dat hij het vast van vele mensen gehoord heeft - glamour blad of niet." de lift pingde en de deuren schoven open."Volgens mij heeft de crew van de film 1 verdieping voor zichzelf. Tenminste, zover ik weet zitten we allemaal op de zelfde verdieping!"
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  London Sun May 24, 2009 9:44 am

'Aah, dat zou best wel eens kunnen,' zei London, zonder er verder op door te gaan. 'Waar zijn jouw koffers eigenlijk?' vroeg ze toen, toen ze opmerkte dat hij ze niet bijhad. Even keek ze richting degene die haar koffers meezeulde maar besteedde er toen geen aandacht meer aan.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:47 am

"Oh, die zijn al in mijn kamer. Ik was hier al wat eerder, samen met Melanie, de andere visagiste. Voor de rest is Lily er al, en nog een jongen. Ik weet zijn naam niet meer. Ik weet eigenlijk niet eens of hij hem wel gezegd heeft. Maar however; die is nieuw. Dat zie je aan alles wat hij doet. Meid, ik hoop dat hij een beetje fijn is om mee te werken - voor jou en voor mij. Als hij het hoog in z'n bol heeft en geen make up wil omdat deze op waterbasis is, nou dan.." hij maakte zijn zin niet af, want hij was bij zijn deur. Toen sloeg hij zichzelf op zijn voorhoofd."dom! Mijn handbagage ligt nog achter de balie - die was al een paar dagen geleden gearriveerd." Hij glimlachte en draaide zich weer om."Toedels!" lekker veel praten, handbeweginkjes: Ja, hij leek vreselijk gay als het goed was.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  London Sun May 24, 2009 9:49 am

'Ja, Lily heb ik helaas al gezien,' zei London gelijk. Daarna schoot ze in de lach om zijn opmerking maar al snel herstelde ze zichzelf weer en liep ze ook naar haar kamer, iets verderop. 'G'bye!' riep ze nog richting Robert.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Allison Sun May 24, 2009 12:27 pm

Allison opende de deur. Haar grote witte zonnebril stond nog op haar neus, achterzich zeulde ze een koffer, terwijl een piccolo ook nog met een koffer kwam en een vioolkoffer. Allison keek alles goed rond en vond het meteen geweldig. Ze liep naar de balie en checkte in. Daarna ging de piccolo al met haar spullen naar boven.
Allison
Allison

Posts : 6
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het hotel in Florida. - Page 2 Empty Re: Het hotel in Florida.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum