make it work
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Het buiten zwembad

4 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Het buiten zwembad Empty Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 8:49 am

(( ik weet niet of dit mag, maar zo niet dan deleten we het topic wel weer Very Happy ))


Natuurlijk heeft elk hotel een zwembad, dus ook dit hotel. Het is een groot zwembad, met aan de zijkanten palmbomen enzovoort. Langs het zwembad staan rijen met ligstoelen en parasols. Er lopen een soort van bediendes rond, die je kan wenken als je wat wil eten of drinken.


Toegang: vrij
regels: vrij
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 8:50 am

Melanie kwam in een witte bikini aan, waardoor haar licht getinte huid mooi uit kwam. Ze smeerde zich in met zonnebrand, behalve haar rug want daar kon ze niet bij. Voor ze het zwembad in zou gaan, liet ze de zonnebrand even intrekken.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:51 am

((Yeuuuuy !))

Aiden ging op verkenningstocht. Een eindje verderop vond hij een grote deur die open stond. Een prachtig zwembad lachte hem toe. Yeeey. Aiden liep langs de kant en keek naar het water dat zachtjes op en neer ging. Wat had hij zin om erin te springen.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 8:54 am

Melanie zag Aiden lopen en begroette hem met een vriendelijke glimlach. Ze gebaarde of hij even wilde komen, aangezien haar rug nog steeds onbeschermd tegen de zon was.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:55 am

Aiden kreeg Melanie in de gaten. "Hé, jij ook hier." Glimlachte hij vriendelijk. De stoel naast haar was nog vrij, dus maakte hij het zichzelf gemakkelijk. Hij viel nogal uit de toon met zijn gewone kleding aan. Alle mensen zaten in hun badkleding.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 8:57 am

'Mag ik je om een gunst vragen?' zei ze glimlachend. 'Mijn rug moet zegmaar nog ingesmeerd worden.' Ze keek een beetje met grote vragende ogen. Straks verbrand ik en dat is echt niet tof. 'Trouwens, ik zal hetzelfde doen als ik jou was. Op de set staan met een knalrode huid is niet echt een goede binnenkomer.'
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 8:58 am

Aiden knikte. "Oke. Maar maak je maar geen zorgen over mij. Ik heb een beetje Italiaans bloed, ik verbrand niet." Zei hij trots.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:01 am

Melanie lachte om zijn uitspraak. 'Zelfs negers kunnen verbranden, Aiden. Dus wees daar maar niet zo zeker van.' Ze gaf hem de zonnebrand aan en draaide met haar rug naar hem toe.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 9:04 am

"Maar ik ben geen neger." Grinnikte Aiden. Hij haatte dat plakkerige spul dat je helemaal moest uitwrijven en dan stonk je ernaar en bleef alles aan je plakken. Hell no, geen sprake van dat hij dat op zijn mooi bruin huidje ging smeren. Hij draaide het dopje van het flesje af en deed wat spul op zijn hand. Om haar te plagen kwakte hij zijn hand meteen op haar rug, zonder het spul eerst warm te maken.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:06 am

'AAAAH' ontsnapte uit Melanie's mond. Een koude rilling ging over haar rug heen. Djeez, wat is dat koud.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 9:08 am

Aiden lachte. "Oeps, sorry !" Zei hij ongschuldig.Hij deed zijn best om het witte goedje zo veel mogelijk te verspreiden.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:12 am

'Ja ja... sorry.' zei ze lachend. Ze wachtte geduldig tot de zonnebrand haar hele rug had bedekt, en ze veilig was voor de rode pijnlijke huid die je anders te wachten stond. Ze hield haar haar met een hand omhoog en bekeek wat mensen aan de badrand.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 9:14 am

"Ziezo." Aiden baalde een beetje. Zijn handen waren helemaal plakkerig. Hij keek een beetje om zich heen, misschien vond hij ergens iets om dat spul eraf te krijgen.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:18 am

Robert liep in zijn dolce en gabanna zwembroek naar het zwembad. Hij had een huge van een zonnebril op van Prada, en zijn handdoek hing nonchalant om zijn schouders. Hij dropte de handdoek over een van de ligstoelen en nam een aanloop richting het zwembad.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:19 am

Melanie draaide zich om en zag de hulpeloze Aiden met het plakspul op z'n handen. 'Veeg het maar aan mij armen af.' zei Melanie grinnikend.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Aiden Sun May 24, 2009 9:21 am

Aiden smeerde zijn handen aan haar armen af. Het was nog niet helemaal eraf, maar het stoorde al minder. "Ik ga een drankje proberen vast te krijgen. Ik zie je wel weer eens." Hij stond op en ging weer langs de deur naar binnen. Er zou wel ergens een bar zijn ofzo.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:22 am

'Doeg.' zei ze nog tegen hem. Daarna zag ze Robert. 'Hee Rob!' zei ze enthousiast.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:28 am

"Hey girl hey!" Robert zwom naar de rand en hees zich uit het zwembad. Hij liep naar Melanie, en ging op de ligstoel naast haar zitten."Hoe bevalt het je hier?"
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:32 am

'Prima!' zei ze. 'Maar ik heb ook wel zin om aan het werk te gaan eigenlijk. Klinkt raar eigenlijk.' Melanie zuchtte. Ze dacht weer terug aan haar modellencarrière die pas ten einde was gelopen.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:35 am

"meid, ik begrijp het helemaal. Ik kan niet wachten tot dat we bezig mogen gaan met het haar en de make up! De kleding natuurlijk ook." Hij glimlachte en stond weer op."Ik ga even baantjes zwemmen, is goed voor de conditie en spieren." Hij wenkbrauwwiebelde en dook het water weer in.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 9:37 am

Melanie lachte en knikte. Ze zal straks ook wel even gaan zwemmen, als de zonnebrand helemaal ingewerkt was. Het was dan wel waterproof, maar meteen zwemmen na het insmeren kon nooit goed zijn.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  London Sun May 24, 2009 9:46 am

Met een grote zonnebril op, haar zwarte bikini met donkerrode bandjes aan en een handdoek om haar arm liep London richting het zwembad. Het was heerlijk weer, precies goed om in de zon te gaan liggen. Ze liep door naar een van de achterste ligstoelen en legde daar haar handdoek op, om er vervolgens zelf op te gaan liggen. Precies goed.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Melanie Sun May 24, 2009 12:04 pm

Inmiddels was Melanie's zonnebrand wel ingetrokken, dus dook ze het water in. Ze trok wat baantjes en rustte toen uit aan de kant van het zwembad.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  London Mon May 25, 2009 9:08 am

London ging rechtop zitten en zette haar zonnebril af. Daarna liep ze naar de zwembadrand toe en ging ze erop zitten. Ze had zichzelf niet ingesmeerd, dat vond ze onzin. Langzaam liet ze zichzelf in het water zakken, dat ijskoud aanvoelde na de warme zon van net. Ze was geen koukleum maar het was toch even wennen nu.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Robert Mon May 25, 2009 9:17 am

Robert zwom naar london."Do you enjoy the water?" Hij wenkbrauwwiebelde, en leunde tegen de zwembadrand aan. hij deed zo'n gayhandje, terwijl hij vertelde over hoeveel zin hij hadi n de de opname dagen.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het buiten zwembad Empty Re: Het buiten zwembad

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum