make it work
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Het Restaurant

+2
Aiden
Lily
6 posters

Go down

Het Restaurant Empty Het Restaurant

Post  Lily Sun May 24, 2009 9:30 am

Hier zullen ze avondeten. Er staan vele kleine tafeltjes met spierwitte kleedjes en op ieder tafeltje een rode roos. Er staat ook één grote, lange tafel, waar ze eventueel met z'n allen aan kunnen zitten, maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om apart te gaan zitten.

Er is hier btw ook een bar. :3

Regels: /
Toegang: Vrij
Lily
Lily
Admin

Posts : 18
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Lily Sun May 24, 2009 9:34 am

Lily had haar haren opgestoken en ze droeg een gebleekt shortje met een roze shirtje. Ze liep naar de bar en ging op een kruk zitten. Ze glimlachte even naar de barman en bestelde een tequila.
Lily
Lily
Admin

Posts : 18
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Aiden Sun May 24, 2009 9:37 am

Na een héle tijd in cirkeltjes gelopen te hebben vond Aiden eindelijk de bar. Jeetje, wat een doolhof is dat hier zeg ! Een grondplan zou een investering zijn. Gelukkig was het niet echt druk. Hij nam een kruk en ging zitten. Hij bestelde één of andere mix van het huis.
Aiden
Aiden

Posts : 27
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Robert Sun May 24, 2009 9:39 am

Robert liep het restaurant binnen en nam plaats aan een van de tweepersoonstafeltjes. Hij bestelde een witte wijn, en bekeek de mensen die het restaurant in en uit liepen.
Robert
Robert

Posts : 38
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Melanie Sun May 24, 2009 10:10 am

Melanie liep richting de bar en ging op een kruk zitten. Ze bestelde een wodka cola en verafschuwde de barman die enge knipoogjes en wenkbrauwwiebels haar richting opstuurde.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Allison Sun May 24, 2009 12:23 pm

Allison liep het restaurant in. Haar haren droeg ze in een losse hoge staart. Ze had een simpele driekwartbroek aan en een geel tanktop, met daaronder een paar grijze allstars. Ze ging zitten aan een tafeltje voor twee personen en bekeek de omgeving eens rustig. "Kan ik U helpen?" hoorde ze langs zich. Ze keek op en glimlachte. "Een cola en de kaart, alsjeblieft."
Allison
Allison

Posts : 6
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  London Sun May 24, 2009 12:25 pm

London liep, zonder echt te kijken wie er nog meer in het restaurant zat, gelijk door na de bar en bestelde alleen een glas wat. Ze zou niet aan alcohol kunnen komen en ze had er ook niet echt behoefte aan. Vanuit haar ooghoeken zag ze Lily zitten maar daar gaf ze geen aandacht aan. Ze glimlachte kort naar de barman en ging toen aan een leeg tafeltje zitten.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Melanie Sun May 24, 2009 12:29 pm

Melanie herkende Allison meteen, de scriptschrijver. 'Hee Allison!' begroette ze haar vriendelijk.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Allison Sun May 24, 2009 12:31 pm

Allison draaide haar hoofd om (ik heb geen idee wat je nu precies deed). "Haay Melanie," zei ze en ze lgimlachte even naar de ober, die haar de kaart gaf.
Allison
Allison

Posts : 6
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Melanie Sun May 24, 2009 12:32 pm

(( visagie XD ))

Melanie keek om haar heen en zag dat er weinig tafels vrij waren. 'Vind je het goed als ik bij jou kom zitten?' vroeg ze.
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Allison Sun May 24, 2009 12:37 pm

Allison knikte. "En staat alles al klaar van de visagie?" vroeg ze terwijl ze haar kaart bekeek. Mhh Toast Hawaii Ze keek weer even op. "Ik barst van de honger, haha."
Allison
Allison

Posts : 6
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Melanie Sun May 24, 2009 12:40 pm

Melanie schudde haar hoofd. 'Eerlijk gezegd geloof ik niet dat er al veel voorbereidingen zijn getroffen, wat ik trouwens maar raar vind. En door alle stress heb ik totaal geen honger, maar ja moet toch wat eten.'
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  London Sun May 24, 2009 12:41 pm

Melanie wrote:Melanie schudde haar hoofd. 'Eerlijk gezegd geloof ik niet dat er al veel voorbereidingen zijn getroffen, wat ik trouwens maar raar vind. En door alle stress heb ik totaal geen honger, maar ja moet toch wat eten.'

((.. je bent nog niet eens op de set geweest man XD))
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Allison Sun May 24, 2009 12:45 pm

Allison glimlachte even. "ooh, dan ga ik altijd veel meer eten. Maar ik ga voor de Toast Hawaii, jij ook iets?" Ze keek even om, om de ober al te wenken. "Ik trakteer."
Allison
Allison

Posts : 6
Join date : 2009-05-23

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  London Sun May 24, 2009 12:49 pm

London dronk haar water op, bleef nog even zitten en stond toen weer op. Het was beter om niks te eten. Morgen zou ze geen zelfvertrouwen meer hebben en dat zou haar acteren alleen maar beïnvloeden. Haar glas zette ze op de bar neer, ze glimlachte nog even naar de barman en liep toen het restaurant weer uit. Alsof iemand erop zou letten wanneer ze wel en niet zou eten, op de roddelpers na dan. En welk slim persoon gaf er nu iets om roddels? Juist. Niemand.
London
London
Admin

Posts : 28
Join date : 2009-05-20
Age : 31
Location : In a fairytale

https://makeitwork.forumotion.com

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Melanie Sun May 24, 2009 2:53 pm

London wrote:
Melanie wrote:Melanie schudde haar hoofd. 'Eerlijk gezegd geloof ik niet dat er al veel voorbereidingen zijn getroffen, wat ik trouwens maar raar vind. En door alle stress heb ik totaal geen honger, maar ja moet toch wat eten.'

((.. je bent nog niet eens op de set geweest man XD))

(( er staat ook 'ik gelooooooooof' ))
Melanie
Melanie

Posts : 43
Join date : 2009-05-22

Back to top Go down

Het Restaurant Empty Re: Het Restaurant

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum